#training, #helvetesvecka

Fyyy bubblan vilken dålig dag det har varit idag, fy bubblan vilka dåliga dagar det har varit den senaste tiden överhuvudtaget, med vissa undantag förstås. Stack iväg till gymmet förut, benpass idag! Sjukt skönt att få göra av med energi och plåga benmusklerna lite. Dock gick jag därifrån aningen besviken eftersom jag kände att jag kunde ha gett mer. Men boxen väntar imorgon och träningsvärken kommer endån vara ett faktum så det var kanske bra om jag inte tog ut mig helt. Det känns redan tillräckligt i magen från igår om man säger så...
 
Ke$ha – Die Young
DJ Assad – Addicted - Radio Edit
WTF! – Da Bop - Video Edit
R.I.O – Party Shaker feat. Nicco - Video Edit
 
Sköna pepplåtar från brorsans träningslista!
 
Sommar-Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0